Умови доставки та оплати
Способи доставки
- ДАНИЙ СПОСІБ ДОСТАВКИ МОЖЛИВИЙ ПРИ ПЕРЕДПЛАТІ АБО ОПЛАТІ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК У відділення: здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» у відділення Нової пошти. До поштомату: здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» до поштомату Нової пошти. Кур'єром: здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта». Доставка за адресою: здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта». Час, до якого потрібно оформити замовлення, щоб воно було оброблено того ж дня - 16:00. Час обробки замовлення: від 1 до 2 днів Час транспортування: 2-3 дні з моменту замовлення (понеділок-п'ятниця). Вартість доставки для покупця від: 50 грн.
- УВАГА! Відправляємо лише Укрпошта Експрес! Замовлення розміщені до 17:00 протягом поточного дня будуть відправлені на наступний робочій день за умови наявності товару на складі. Якщо замовлення розміщено після 17:00, доставка займе додатковий день (за винятком вихідних та святкових днів). Пересилання відбувається з відділення в відділення. Ціна доставки розраховується Укрпоштою.
Способи оплати
- Оплата товару на карту Приват Банку (загальна сума яка вказана в кошику, повинна зайти на нашу карту). Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер і надасть реквізити для оплати замовлення. Після підтвердження оплати ми доставляємо Вам замовлення за вказаною в замовленні адресою, або відділення перевізника у Вашому місті.
Гарантія:
Зверніть увагу! Надзвичайно важливо відзначити, що пошкодження товарів, викликані коливаннями напруги, не підпадають під гарантійні зобов'язання!
Деякі товари, доступні у нашому магазині, мають гарантію від виробника. Термін гарантії змінюється від 14 днів до 36 місяців. Терміни та умови гарантії визначаються кожним виробником індивідуально, згідно з законодавством України.
Якщо ви виявили дефект в такому товарі, який покривається гарантією, просто зверніться до найближчого сервісного центру, вказаного в гарантійному талоні або на офіційному веб-сайті виробника. Цей процес рекламації є дуже швидким і дозволяє оперативно відновити обладнання.
Не забудьте долучити документ, що підтверджує покупку (квитанцію або рахунок) та зберегти оригінальну упаковку. Ці документи та упаковка є необхідними для рекламації товару і повинні бути збережені до закінчення гарантійного терміну.
Зверніть увагу на випадки, коли гарантія не поширюється.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному обслуговуванні в таких випадках:
- пошкодження гарантійних пломб;
- механічні або інші пошкодження, викликані умисними або необачними діями покупця чи третіх осіб;
- порушення правил експлуатації, вказаних у посібниках користувача;
- несанкціонований ремонт, розкриття, зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкції чи схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Продавець не несе відповідальності в таких випадках:
- природний знос деталей протягом встановленого терміну служби;
- пошкодження деталей внаслідок падіння, неправильної експлуатації, необережного обходження чи інших механічних пошкоджень;
- пошкодження, викликані неправильною перевозкою по нерівним дорогам або дорогам з серйозними дефектами;
- установка деталей самим покупцем чи організаціями без відповідного сертифіката на такі роботи;
При отриманні замовлення переконайтеся в комплектності і відсутності дефектів товару. Зверніть увагу, що техніка, яка відправляється вам, застрахована на повну вартість. Якщо під час перевірки замовлення ви виявите пошкодження товару, у вас є право відмовитися від його приймання. Будь ласка, зверніть увагу, що претензії на механічні пошкодження товару не приймаються після виходу з офісу компанії з грузоперевезення або від'їзду кур'єра. Обмін товару належної якості в нашому магазині можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
Деякі товари, доступні у нашому магазині, мають гарантію від виробника. Термін гарантії змінюється від 14 днів до 36 місяців. Терміни та умови гарантії визначаються кожним виробником індивідуально, згідно з законодавством України.
Якщо ви виявили дефект в такому товарі, який покривається гарантією, просто зверніться до найближчого сервісного центру, вказаного в гарантійному талоні або на офіційному веб-сайті виробника. Цей процес рекламації є дуже швидким і дозволяє оперативно відновити обладнання.
Не забудьте долучити документ, що підтверджує покупку (квитанцію або рахунок) та зберегти оригінальну упаковку. Ці документи та упаковка є необхідними для рекламації товару і повинні бути збережені до закінчення гарантійного терміну.
Зверніть увагу на випадки, коли гарантія не поширюється.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному обслуговуванні в таких випадках:
- пошкодження гарантійних пломб;
- механічні або інші пошкодження, викликані умисними або необачними діями покупця чи третіх осіб;
- порушення правил експлуатації, вказаних у посібниках користувача;
- несанкціонований ремонт, розкриття, зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкції чи схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Продавець не несе відповідальності в таких випадках:
- природний знос деталей протягом встановленого терміну служби;
- пошкодження деталей внаслідок падіння, неправильної експлуатації, необережного обходження чи інших механічних пошкоджень;
- пошкодження, викликані неправильною перевозкою по нерівним дорогам або дорогам з серйозними дефектами;
- установка деталей самим покупцем чи організаціями без відповідного сертифіката на такі роботи;
При отриманні замовлення переконайтеся в комплектності і відсутності дефектів товару. Зверніть увагу, що техніка, яка відправляється вам, застрахована на повну вартість. Якщо під час перевірки замовлення ви виявите пошкодження товару, у вас є право відмовитися від його приймання. Будь ласка, зверніть увагу, що претензії на механічні пошкодження товару не приймаються після виходу з офісу компанії з грузоперевезення або від'їзду кур'єра. Обмін товару належної якості в нашому магазині можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
Увага! При отриманні службою доставки, обов'язково перевіряйте на місці отримане замовлення. Якщо товар не був оглянутий, інтернет-магазин не несе відповідальність за відсутність будь-яких комплектуючих.