Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товари належного якості, для яких дозволений повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.; - товар повністю комплектується і зберігається фабрична упаковка; - зберігаються всі ярлики і заводська маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Покупець повинен зв'язатися з продавцем і повідомити про своє бажання повернути товар. У деяких випадках продавець може вимагати, щоб покупець заповнив спеціальну форму повернення, в якій слід вказати інформацію про товар, причину повернення та інші дані. Покупець повинен переконатися, що товар відповідає умовам повернення. Товар повинен бути в неізменному стані, не використовуватися, зі збереженими етикетками і упаковкою. Товар повинен бути правильно упакований перед відправкою назад продавцю, щоб забезпечити його безпеку під час транспортування. Повернення товару можна здійснити через компанії, що надають послуги перевезення. Покупець повинен відправити товар назад продавцю відповідно до умов угоди або вимог. Важливо зберегти докази відправлення, такі як квитанція або номер відстеження. Після отримання товару продавець проводить огляд товару і приймає рішення про повернення коштів або обмін товару протягом 7 робочих днів. При позитивному рішенні повернути гроші, покупець отримує повернення коштів шляхом переказу на банківську картку покупця. При позитивному рішенні замінити товар на аналогічний товар з меншою вартістю з доплатою різниці в ціні або з більшою вартістю з доплатою різниці, продавець надасть інформацію про можливі варіанти обміну. Після успішного повернення товару і отримання компенсації або нового товару процес вважається завершеним.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.